Пропустить Навигационные Ссылки.

Наші друзі та спонсори:

Логотип дельтаматем deltamatem







Обласний семінар – практикум з математики з питання реалізації діяльнісного підхіду при викладанні математики


20 жовтня 2015 року на базі Хмельницької ЗОШ № 14 відбувся обласний семінар – практикум з математики з питання реалізації діяльнісного підхіду при викладанні математики. Школа привітно зустріла гостей – вчителів математики області та міста, методистів математики Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та управління освіти Хмельницької міської ради. Впродовж всього дня панувала атмосфера тепла, родинного затишку, взаєморозуміння та щирості, радості та співпереживання.

В рамках семінару вчителем математики вищої категорії Гусак Г.В. був даний відкритий урок у 9 класі за темою «Розв'язування систем (сукупностей) лінійних нерівностей». Незважаючи на те, що за мету уроку ставилось повторити та систематизувати відомості з теми «Нерівності»; закріпити вміння розв’язувати лінійні нерівності та їх системи, а також нелінійні нерівності, які зводяться до лінійних та їх систем, основною метою було дати кожному учню можливість самореалізуватись з даної теми, перевірити, наскільки міцними є його власні знання, чи достатньо відпрацьовані навички і чи вистачає в нього умінь, щоб виконувати необхідні вправи та завдання. Дев’ятикласники активно працювали зі схемами, таблицями, алгоритмами, разом обговорювали спірні ситуації, виправляли помилки, оцінювали і аналізували власні відповіді та роботу товаришів. Вміння працювати з інформацією, вибирати необхідне, те, що, на їхню думку, варте уваги, здатність аналізувати проблему, шукати шляхи її вирішення створює підґрунтя для творчого розвитку дитини і в майбутньому сприятиме її реалізації у житті.

В основній частині семінару «Діяльнісний підхід до викладання математики» Гусак Г.В. поєднала теоретичні основи з даного питання з практичним завданнями, прикладами з власного досвіду роботи (робота зі схемами і опорними конспектами, створення проектів, розв’язування завдань практичного змісту та творчих завдань та ін..) , відеофрагментами уроків та позакласних заходів. Також вчитель поділилася з присутніми своїми методичними розробками, зокрема «Структурно – логічні схеми до уроків геометрії 7 класу» та «Вивчаємо алгебру крок за кроком (методичний посібник для 7 класу)», які створені відповідно до нової програми.

Учасники семінару брали активну участь в обговоренні уроку та основного питання, ділилися власним досвідом, аналізували запропоновані практичні ситуації, пропонували власне бачення того, як засобами математики виховати людину, здатну реалізуватися і вирішувати будь – які життєві проблеми.

До роботи семінару долучилися практичний психолог Кшановська О.В., яка підготувала психологічний тренінг. Заступник директора Широка Н. В. ознайомила гостей з історією школи,її традиціями, особливостями роботи педколективу, який спрямовує всі свої зусилля не лише на забезпечення учнів міцними знаннями, але й допомагає учням виявити та показати свої творчі здібності, реалізувати свої можливості.