Пропустить Навигационные Ссылки.

Наші друзі та спонсори:

Логотип дельтаматем deltamatem







Школа молодого педагога


Сьогодні школі необхідні молоді, ініціативні, творчі вчителі готові працювати по- новому. Щоб допомогти молодим учителям у професійному становленні у Дунаєвецькому районі вже 3 роки працює «Школа молодого педагога» якою керує вчитель математики Голозубинецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Ужицька Броніслава Володимирівна - спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «вчитель-методист». Цією формою роботи охоплено 12 молодих педагогів району зі стажем роботи від 1 до 3 років.

Основні напрямки діяльності:

- створити молодим вчителям умови для набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі на посаді, яку вони займають;

- виявити ділові риси молодого спеціаліста з метою підвищення відповідальності за оволодіння професійними навичками;

- сприяти постійному творчому зростанню, формулюванню педагогічної майстерності;

- допомогти у професійному становленні, виробленні власного стилю роботи, розвитку фахового потенціалу;

- впроваджувати інноваційні технології у викладанні математики;

- надати допомогу в апробації та впровадженні нових освітніх технологій.

Основними формами навчально-методичної роботи школи молодого педагога були практичні заняття, відвідування уроків, тренінг з адаптації молодих педагогів, обмін досвідом, проблемний стіл, дискусії, презентація навчальних проектів, тренінги.

Протягом навчального року відбулося 4 засідання. 23 квітня пройшло чергове засідання ШМП на тему: «Використання інноваційних підходів та відповідних моделей навчального процесу, впровадження нових педагогічних технологій.» Проведено теоретичну і практичну частину, відвіданно 2 уроки: в 9 класі на тему «Арифметична і геометрична прогресії» і в 10 класі «Тригонометричні рівняння». В роботі школи взяли участь методисти Хмельницького ОІППО Гудзь Віктор Володимирович та Гринчук Людмила Володимирівна, які надали методичну допомогу молодим учителям, дали відповіді на їх запитання, залишили контакти для подальшого спілкування. Людмила Володимирівна більш детально зупинилась на питаннях організації та проведення ДПА з математики.