19 вересня 2013 року на базі ХОІППО відбувся семінар-практикум вчителів математики з питань вивчення поглибленого курсу математики у 8 класах загальноосвітніх навчальних закладів.
Актуальні питання пов’язані з організацією навчально-виховного процесу в класах з поглибленим вивченням математики, особливості реалізації цілей і завдань програми викладання даного курсу математики у 8 класах ЗНЗ та аналіз навчально-дидактичного забезпечення поглибленого вивчення математики розкрила Гринчук Л.В., методист математики ОІППО. Кисіль Т.М., кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри прикладної математики ХНУ запропонувала присутнім огляд понятійний апарат та особливостей вивчення теми «Множини та операції над ними».
Під час практичної частини Шевчук Н.В., вчитель-методист Старокостянтинівського ліцею ознайомила учасників семінару з основними напрямами вивчення курсу «Теорія подільності».
Вчитель-методист Хмельницького ліцею №17 Гулевата А.В. презентувала присутнім модель індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів відповідно до їх особистісних потреб в контексті Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 н.р.
У ході роботи семінару учасники розкрили основні проблеми викладання математики в класах з поглибленим вивченням математики, здійснили аналіз змістових ліній програми поглибленого вивчення математики та розкрили основні підходи її реалізації, обговорили вибір методичних шляхів й організаційних форм навчання. Для учасників семінару було організовано виставку навчально-методичного забезпечення поглибленого курсу математики 8 класу.